home +ll.
forum +ll.
gallery +ll.
meetings +ll.
clubcard +ll.
flyers +ll.
brochures +ll.
handleidingen +ll.
multimedia +ll.
overige +ll.
merchandise +ll.
interieur +ll.
exterieur +ll.
onderhoud +ll.
clubs +ll.
sponsors +ll.
overige +ll.
|
|
| ... | Activiteiten | Peugeot407clubdag | 26 april 2008 | Breukelen | [Pagina: 1 van 1] |
|
Ralf Bestuur

Berichten 291 Lid sinds 20 Aug 2005 Locatie Sittard

| |
Zo 10 Feb 2008 14:46 |
|
|
Beste forumleden,
Naar aanleiding van de positieve reacties in ons "datum-peilings-topic" (zie hier), hebben we besloten om de Peugeot407clubdag voor dit jaar te houden bij Peugeot Experience in Breukelen op 26 april aanstaande.
Onder kopje meetings in het "ALGEMEEN" menu aan de linkerzijde van deze site kunnen jullie altijd de laatste informatie vinden over (o.a.) deze clubdag (zie hier). Het programma wordt momenteel opgesteld, en wordt binnenkort kenbaar gemaakt. Verwachte onderdelen: workshops, demo's, presentaties, puzzelrit, meet & greet en competitie element. Voor een lekkere lunch, versnaperingen en drinken tijdens de clubdag wordt gezorgd. Indien er kinderen onder de 12 jaar meekomen, dan geef dit aan via webmaster@peugeot407club.nl, dan kunnen we hier iets voor regelen!
Vergeet je niet in te schrijven, want het aantal entree bewijzen voor de door ons te reserveren ruimte met faciliteiten zijn beperkt (40 personen). Uiteraard is de dag vrij toegankelijk voor ons clubcardhouders en kinderen tot 12 jaar! Voor niet-clubcardhouders en bijrijders (boven 12 jaar!) wordt er een bijdrage van 10,00 euro p.p. gevraagd.
LET OP: Het lijstje is het "datum-peilings-topic" betekende geen inschrijving. Dit was puur om de animo te bepalen. Inschrijven kan via: webmaster@peugeot407club.nl. Je krijgt dan instructies over hoe de inschrijving af te ronden. 40 entreebewijzen is genoeg, maar wacht niet te lang, want op=op!!
Al die 407's bij elkaar is toch een super gezicht!! Daarom hebben we een flyer gemaakt die jullie kunnen verspreiden om 407 bezitters op de hoogte te brengen van deze dag, en indien nog niet bekend, van onze club! Om de flyer te downloaden: klik hier
We zullen ons best doen er een leuke dag van de maken. Indien iemand nog leuke suggesties voor de invulling van het programma heeft, dan zijn die altijd van harte welkom.
Greetz,
Ralf

+ personalisatie: noir obsidien (metaallak), zwart stof, 17" cosmos velgen
+ accessoires: kleerhanger, tomtom one europe, aux aansluiting, zongordijnen, rolgordijn, trekhaak, kofferbakmat, bluetooth carkit nokia ck7w, struxure grill "classic"
+ modificaties: LPG AG G3 installatie, waxoyl behandeling, zweedse verlichting |
|
| |
|
|
roland/miriam Forumlid

Berichten 71 Lid sinds 19 Jan 2008 Locatie waalwijk/overgestapt naar de C5 Tourer

| |
Zo 10 Feb 2008 18:04 |
|
|
Hebben ons zojuist ingeschreven voor de clubdag.
Voor ons de eerste keer dus we zijn erg benieuwd!!

+ personalisatie: gris fer (metaallak), 16" black chrome lm velgen
+ accessoires: Mio navigatie europa, Nokia carkit, bodembak rubber, trekhaak, rvs grille
+ modificaties: LPG AG G3 installatie, alarm, geblindeerde ramen rondom |
|
| |
|
|
peugeot tuner Forumlid

Berichten 12 Lid sinds 31 Jan 2008 Locatie Nieuweschans (GR)

| |
Ma 25 Feb 2008 18:52 |
|
|
Hey ralf (onee weer die rotger denkt hij nu)
Gaan we nu met 4 clubs op 1 dag naar breukelen? word dan een drukke aangelegenheid hier zijn er al 13, 207 club heeft er al 38(!!) 308club heeft er 11 en 107 club zit op 8 personen komen we dus met 70 man dus +/_ 25/30 auto`s!
Of verklap ik nu je geheimpje?
Lijkt me wel gezellig maar ik kom al meet 207 club dus heet geen zin hier in te schrijven
Groetje Rotger 
|
|
| |
|
|
Ralf Bestuur

| |
Di 26 Feb 2008 09:39 |
|
|
Ha die Rotger, ik mist je al hier   Zoals reeds bijna op elk forum vermeld, zie onder nogmaals de toelichting ....stond op het eind van deze thread:
http://peugeot407club.nl/viewtopic.php?t=2755
| Ralf schreef: |
.... Dus we hebben besloten om Peugeotclubs brede dag houden op 26 april aanstaande. Helaas voor degenen die er door deze keuze niet bij kunnen zijn. Echter in de zomer zullen we nog een bijeenkomst organiseren, en wellicht in het najaar ook!
Wat houdt een Peugeotclubs brede dag in: We zullen op 26 april al onze Peugeotclubs (107, 207, 308 & 407) ontvangen bij Peugeot Experience in Breukelen. Voor iedere club zal een afzonderlijk programma opgesteld worden, zodat jullie een specifieke 407 dag zullen beleven. Tussen de onderdelen door is er ruimte voor wederzijdse kruisbestuiving met de Peugeot liefhebbers van onze andere clubs.
Het programma ed. wordt nader bekend gemaakt. We zullen deze "datum-peiling-topic" nu sluiten, en zsm een officiele Peugeot407clubdag topic openen!
groetjes, Ralf |

+ accessoires: kleerhanger, tomtom one europe, aux aansluiting, zongordijnen, rolgordijn, trekhaak, kofferbakmat, bluetooth carkit nokia ck7w, struxure grill "classic"
+ modificaties: LPG AG G3 installatie, waxoyl behandeling, zweedse verlichting |
|
| |
|
|
peugeot tuner Forumlid

Berichten 12 Lid sinds 31 Jan 2008 Locatie Nieuweschans (GR)

| |
Di 26 Feb 2008 13:15 |
|
|
aha was even te enthoushast nou word vast mooi misschien later nog eens een algemeneallesbijelkaarproppendesuppervettemooie peugeot tour doen
Groetjes Rotger 
|
|
| |
|
|
Ralf Bestuur

| |
Wo 30 Apr 2008 21:00 |
|
|
De uitslag van de PEUGEOTclubsdagtour!!!!
... Maar voor ik de winnaar bekend maak, wil ik nogmaals iedereen bedanken die afgelopen zaterdag de eerste gezamelijke PEUGEOTclubsdag tot een succes gemaakt hebben! Je kan proberen te organiseren wat je wil, maar zonder het enthousiasme waar iedereen mee deelgenomen hebben was het nooit zo leuk geworden!
We hadden een super opkomst (op de 107's na....), een mooi gevarieerd deelnemersveld, de perfecte locatie en natuurlijk schitterend weer!!! De manier waarop de 207's, 308's en 407's gebroederlijk naast elkaar stonden was echt leuk om te zien!! je hoort wel eens vaker, de 207 rijders zijn heel anders dan de 308 of 407 rijders....nou, ik kan maar een ding zeggen, ik zag allemaal echte Peugeot liefhebbers die een leuke dag met elkaar hadden!!
Hierbij wil ik ook nogmaals Rogier bedanken (voor de hulp achter de schermen en zonder hem was de tourtocht nooit mogelijk geweest!!), Peugeot Experience (voor de gastvrijheid en de faciliteiten), Willem (voor de schitterende vlag...hij is echt mooi!!), Tim (voor de mooie demo, en het ritje in de R8!!), Hubert en vrouw & Babs (voor het smeren van de broodjes), en iedereen die ik nu misschien vergeet!!
Wil iedereen die nog foto's gemaakt heeft, ze aan me mailen of in de gallery zetten of in de ftpmap zetten?!
Zo dat was het dan, we gaan alweer denken aan de komende meeting!!!! Ideeen, voorstellen, laat het ons weten!!!
En dan nu de winnaar:
... het was heel close, maar door de extra bonuspunten van zijn dochters (ze waren gekleed in de echte peugeotkleuren) heeft Jaap (308) met de hakken over de sloot de tourtocht gewonnen!! De prijs komt jouw kant op!!!
Groetjes, Ralf

|
| |
|
|
ray407coupe Forumlid

Berichten 112 Lid sinds 17 Jan 2007 Locatie Papendrecht

| |
Ma 19 Mei 2008 09:10 |
|
|
Ralf,
Ik ben benieuwd of er al foto's zijn van de Peugeotdag. Ik heb ze nog niet gevonden.
Groet,
Ray407coupé
|
|
| |
|
|
|
 |
[Pagina: 1 van 1]
|
|