aanmelden | inloggen
  home +ll.

forum +ll.
 gallery +ll.
 meetings +ll.
 clubcard +ll.
 flyers +ll.

brochures +ll.
 handleidingen +ll.
 multimedia +ll.
 overige +ll.

merchandise +ll.
 interieur +ll.
 exterieur +ll.
 onderhoud +ll.

clubs +ll.
 sponsors +ll.
 overige +ll.

forum index | zoeken

Ook berichten toevoegen aan het forum?! Klik hier en meld je gratis aan als forumlid!

... | RD4 | rd4 icm parrot mki9200[Pagina: 1 van 1]  
DBV
Forumlid
Forumlid

Profiel bekijken Stuur privébericht

BerichtMa 21 Jun 2010 22:32 

Sinds 1 ½ maand in het bezit van een 407 2.2i XS pack 11-2004.
Na veel forums te hebben gelezen over mp3/ipod aansluitingen heb ik besloten om een Parrot mki9200 te kopen in combinatie met een voertuigspecifieke kabel.
Totale kosten 175 euro via carkitstunter.nl
Waarom heb ik hier voor gekozen en niet voor de kabels die hier op de site staan? Ik wilde ook een carkit hebben( bekeuring is al 160 euro) en zat dus anders aan 2 systemen vast. De kabels die verkrijgbaar zijn hebben in combinatie met de RD4 voor mij te beperkte mogelijkheden.
Nu heb ik een bluetooth carkit voor de telefonie (spraakgestuurd of via telefoonboek op display) met mogelijkheid om draadloos muziek af te spelen of via sd-card, usb stick, mp3 speler, ipod, iphone of een jack aansluiting muziek af te spelen
De aansluitingen voor de usb, ipod, etc heb ik in de middenarmsteun gemonteerd.
Het koste mij ongeveer 5 uur montage, maar het zit wel erg netjes. Het kost veel tijd om alles netjes weggewerkt te krijgen en te bedenken waar je alles wil hebben. Alles is plug en play, al raak je wel een beetje in de war van de gigantische hoeveelheid snoertjes.
De ruimte achter de radio is erg krap om alles weg te werken, de contrastekkers zijn erg groot. De snoeren kun je kwijt achter de display en het parrotkastje rechts bij de voeten van de passagier.
De microfoon zit bij het binnenlicht.
Het schermpje zit links naast de display met daaronder de draadloze controller. Op het stuur monteren vind ik irritant en lelijk.
Het is niet te geloven, maar alles werkte gelijk, alleen moest ik de zekeringen van constant en geschakeld + wisselen.
Eerdere berichten over de slechte versterker van de parrot, heb ik niet zo ervaren. Het volume is ruim voldoende en een mooie volle klank.
Ik heb de parrot nog niet op de aux aangesloten of laten activeren door de dealer. Ik vraag me af of ik dat nog wel ga doen. Het werkt namelijk uitstekend! Nadeel is alleen dat de achteruitrijsensoren niet meer werken als de parrot aanstaat en het volume regel je met de parrot ipv de knop op je RD4. Ik zet gewoon de parrot uit als ik achteruit rij, probleem opgelost.
Ik hoop dat iemand iets aan deze ervaring heeft.

Super-Cab
Forumlid
Forumlid

Profiel bekijken Stuur privébericht

BerichtMa 21 Jun 2010 23:08 

misschien kun je de dealer vragen om de pdc geluiden via de stuurkolom te laten piepen ipv via de radio.

dan voldoet het helemaal aan je wensen

printer-friendly view [Pagina: 1 van 1]  

Ook uw banner kan hier staan... Interesse? klik hier