home +ll.
forum +ll.
gallery +ll.
meetings +ll.
clubcard +ll.
flyers +ll.
brochures +ll.
handleidingen +ll.
multimedia +ll.
overige +ll.
merchandise +ll.
interieur +ll.
exterieur +ll.
onderhoud +ll.
clubs +ll.
sponsors +ll.
overige +ll.
|
|
| ... | Off-Topic | De duitse "snelweg", jullie ervaring? | [Pagina: 1 van 1] |
|
sw407pack Forumlid

Berichten 91 Lid sinds 13 Feb 2010 Locatie Tilburg

| |
Di 29 Jun 2010 11:11 |
|
|
Ik ben nu net terug van een weekje vakantie en ben gereden via onze oosterburen, te weten de A61, A6, en A7.
Ik ben iemand die (ZEER) graag gebruik maakt van zijn cruise control, en erg fijn apparaat naar mijn mening, rijdt lekker relaxed, rustgevend, en je hoeft niet constant op je snelheidmeter te kijken.
De A7 gaat nog wel, maar voor de rest kan je zomaar weinig gebruik maken van je cruise control.
Waar de duitse autobahnen vroeger bekend stonden om het fijne gladde wegdek en de ontbrekende snelheidlimieten (ik ben géén coureur, gemiddeld 130 is hard zat, ben op vakantie, niet op de vlucht).
Het wegdek vindt ik over het algemeen ronduit slecht, hobbels, kuilen.
Constant snelheidsbeperkingen 100, dan weer 120, baustellen stikt het op dit moment ook van 60 of 80 kmh.
Je mag blij zijn dat je 10 minuten constant op de cruise hebt kunnen rijden.
|
|
| |
|
|
Texpert Forumlid

Berichten 91 Lid sinds 30 Mei 2009

| |
Di 29 Jun 2010 22:38 |
|
|
Klopt, wegen in Duitsland zijn vaak in slechte staat. België heeft de naam, maar in Duitsland is het vaak niet beter, zo wel slechter. Afgezien van de snelheid die je op een paar stukken flink kan opvoeren is er weinig aan. Ben zelf in vakantietijd ook geen jager, en rijd daarom liever met 130km/h over de biljartlakens in Frankrijk. Helaas zijn dat wel weer dure km's met de tol...
|
|
| |
|
|
|
 |
[Pagina: 1 van 1]
|
|
|
|