|
Super-Cab Forumlid

Berichten 1111 Lid sinds 09 Feb 2005 Locatie Nieuw Vennep

| |
Za 17 Jul 2010 12:55 |
|
|
| Ernst schreef: |
| ..... Het moet voor mij dus uit afwerking, luxe en prijsstelling komen. En waarom Peugeot met name over dat laatste geen enkel uitsluitsel geeft? |
Omdat de auto pas eind dit jaar begin volgend jaar in NL op de markt komt en er met de huidige BPM-regeltjes die per maand wijzigingen, er voor NL geen zinnig woord over te roepen valt......
Reken maar dat de prijs overeenkomt met die van de Insignia, want dat is de directe concurrent.
gr rick
|
|
| |
|
|
Ernst Forumlid

Berichten 734 Lid sinds 05 Sep 2009 Locatie Voorst

| |
Za 17 Jul 2010 13:51 |
|
|
| Super-Cab schreef: |
| ..... Het moet voor mij dus uit afwerking, luxe en prijsstelling komen. En waarom Peugeot met name over dat laatste geen enkel uitsluitsel geeft? |
Omdat de auto pas eind dit jaar begin volgend jaar in NL op de markt komt en er met de huidige BPM-regeltjes die per maand wijzigingen, er voor NL geen zinnig woord over te roepen valt...... |
Lijkt me niet de ware reden. Ook in de UK, DE, FR geen enkele info over prijzen te vinden...
|
|
| |
|
|
Super-Cab Forumlid

| |
Za 17 Jul 2010 19:18 |
|
|
| Super-Cab schreef: |
Omdat de auto pas eind dit jaar begin volgend jaar in NL op de markt komt en er met de huidige BPM-regeltjes die per maand wijzigingen, er voor NL geen zinnig woord over te roepen valt...... |
Lijkt me niet de ware reden. Ook in de UK, DE, FR geen enkele info over prijzen te vinden... |
Het is ook pas de eerste beperkte info, verdere info zal wel pas bij de officiele introductie op de salon van Parijs bekend gemaakt worden.
|
|
| |
|
|
minivan Forumlid

Berichten 52 Lid sinds 02 Dec 2008 Locatie Limburg

| |
Di 27 Jul 2010 23:14 |
|
|
| Texpert schreef: |
Ziet er aardig uit, maar moeilijk te zien. Wordt erop of eronder voor Peugeot met deze middenklasser, gepruts met matige kwaliteit zoals bij de 407 kunnen ze zich niet veroorloven...  |
Om maar een voorbeeld te noemen.
Rover heeft het toch ook jaren uitgehouden ,met de overname van de mini die bekend staat als benzine slurper, banden vreter en roestmonster. Helaas is daar ook het doek gevallen maar er wordt met plezier mee gereden. 
|
|
| |
|
|
Super-Cab Forumlid

| |
|
| |
|
|
This Game Forumlid

Berichten 87 Lid sinds 02 Mrt 2009 Locatie Doesburg

| |
Do 29 Jul 2010 16:17 |
|
|
Hmmm, dat ziet er al iets beter uit. Het interieur is wel klasse. Alleen dat nummerbord voor in de grille vind ik niks en de die achterlichten van de 307CC zijn ook niet mijn ding. Deze heeft meer weg van de C5, waar dan voorlopig toch nog mijn voorkeur naar uit zou gaan als ik Frans zou blijven rijden...
|
|
| |
|
|
mcmorpy Forumlid

Berichten 142 Lid sinds 15 Okt 2009 Locatie Groningen

| |
Do 29 Jul 2010 17:15 |
|
|
Wat je zegt... mooie wagen, maar geen c5.
De afwerking is wel stukken beter.. stevige knoppen.. ja leuk!
|
|
| |
|
|
Savange Forumlid

Berichten 57 Lid sinds 11 Sep 2009 Locatie friesland

| |
Do 29 Jul 2010 19:10 |
|
|
net alsof die kont demontabel is en dat er een ander op is gezet. Vind dat bij de 407 toch beter gedaan.
|
|
| |
|
|
Ernst Forumlid

Berichten 734 Lid sinds 05 Sep 2009 Locatie Voorst

| |
|
| |
|
|
BertP Forumlid

Berichten 1267 Lid sinds 05 Jun 2007 Locatie Rotterdam

| |
Wo 08 Sep 2010 21:01 |
|
|
Jaja... . Dan denk ik dat de 407 nog wel een paar jaartjes meegaat. Na alle luxe in mijn 407 ga ik natuurlijk niet met een instap-508 de weg op.
|
|
| |
|
|
patrick uyttendaele Forumlid

Berichten 97 Lid sinds 12 Aug 2009 Locatie wondelgem belgie

| |
Wo 08 Sep 2010 21:39 |
|
|
denk dat het ook nie voor mij meer ga zijn na mijn 4de pug zal het de laatste zijn .binnen paar een mercedes e220 voor de deur
|
|
| |
|
|
|