aanmelden | inloggen
  home +ll.

forum +ll.
 gallery +ll.
 meetings +ll.
 clubcard +ll.
 flyers +ll.

brochures +ll.
 handleidingen +ll.
 multimedia +ll.
 overige +ll.

merchandise +ll.
 interieur +ll.
 exterieur +ll.
 onderhoud +ll.

clubs +ll.
 sponsors +ll.
 overige +ll.

forum index | zoeken

Ook berichten toevoegen aan het forum?! Klik hier en meld je gratis aan als forumlid!

... | Algemeen | Plaatje nieuwe 508[Pagina: 3 van 3<  1, 2, 3 
Super-Cab
Forumlid
Forumlid

Profiel bekijken Stuur privébericht

BerichtZa 17 Jul 2010 12:55 

Ernst schreef:
..... Het moet voor mij dus uit afwerking, luxe en prijsstelling komen. En waarom Peugeot met name over dat laatste geen enkel uitsluitsel geeft?

Omdat de auto pas eind dit jaar begin volgend jaar in NL op de markt komt en er met de huidige BPM-regeltjes die per maand wijzigingen, er voor NL geen zinnig woord over te roepen valt......

Reken maar dat de prijs overeenkomt met die van de Insignia, want dat is de directe concurrent.

gr rick

Ernst
Forumlid
Forumlid

BerichtZa 17 Jul 2010 13:51 

Super-Cab schreef:
Ernst schreef:
..... Het moet voor mij dus uit afwerking, luxe en prijsstelling komen. En waarom Peugeot met name over dat laatste geen enkel uitsluitsel geeft?

Omdat de auto pas eind dit jaar begin volgend jaar in NL op de markt komt en er met de huidige BPM-regeltjes die per maand wijzigingen, er voor NL geen zinnig woord over te roepen valt......

Lijkt me niet de ware reden. Ook in de UK, DE, FR geen enkele info over prijzen te vinden...

Super-Cab
Forumlid
Forumlid

BerichtZa 17 Jul 2010 19:18 

Ernst schreef:
Super-Cab schreef:
Ernst schreef:

Lijkt me niet de ware reden. Ook in de UK, DE, FR geen enkele info over prijzen te vinden...

Het is ook pas de eerste beperkte info, verdere info zal wel pas bij de officiele introductie op de salon van Parijs bekend gemaakt worden.

minivan
Forumlid
Forumlid

BerichtDi 27 Jul 2010 23:14 

Texpert schreef:
Ziet er aardig uit, maar moeilijk te zien. Wordt erop of eronder voor Peugeot met deze middenklasser, gepruts met matige kwaliteit zoals bij de 407 kunnen ze zich niet veroorloven... Rolling Eyes

Om maar een voorbeeld te noemen.

Rover heeft het toch ook jaren uitgehouden ,met de overname van de mini die bekend staat als benzine slurper, banden vreter en roestmonster. Helaas is daar ook het doek gevallen maar er wordt met plezier mee gereden. Rolling Eyes Rolling Eyes

Super-Cab
Forumlid
Forumlid

BerichtDo 29 Jul 2010 15:40 

http://www.forum-peugeot.com/Forum/forum-peugeot/Peugeot-508/Nouveautes/officiel-peugeot-photos-sujet_2_116.htm

This Game
Forumlid
Forumlid

BerichtDo 29 Jul 2010 16:17 

Hmmm, dat ziet er al iets beter uit. Het interieur is wel klasse. Alleen dat nummerbord voor in de grille vind ik niks en de die achterlichten van de 307CC zijn ook niet mijn ding. Deze heeft meer weg van de C5, waar dan voorlopig toch nog mijn voorkeur naar uit zou gaan als ik Frans zou blijven rijden...

mcmorpy
Forumlid
Forumlid

BerichtDo 29 Jul 2010 17:15 

Wat je zegt... mooie wagen, maar geen c5.
De afwerking is wel stukken beter.. stevige knoppen.. ja leuk!

Savange
Forumlid
Forumlid

BerichtDo 29 Jul 2010 19:10 

net alsof die kont demontabel is en dat er een ander op is gezet. Vind dat bij de 407 toch beter gedaan.

Ernst
Forumlid
Forumlid

BerichtDi 07 Sep 2010 23:24 

Veel foto's:

http://www.autoweek.nl/autonieuws/14882/In-detail-Peugeot-508

En ik vind de lijnen van de 508sw nog steeds niet mooi. Maar het interieur is geweldig.

Overigens dacht de verkoper van mijn dealer dat prijzen richting EUR 50.000 zullen gaan voor een beetje aangekleed model Shocked

BertP
Forumlid
Forumlid

BerichtWo 08 Sep 2010 21:01 

Jaja... . Dan denk ik dat de 407 nog wel een paar jaartjes meegaat. Na alle luxe in mijn 407 ga ik natuurlijk niet met een instap-508 de weg op.

patrick uyttendaele
Forumlid
Forumlid

BerichtWo 08 Sep 2010 21:39 

denk dat het ook nie voor mij meer ga zijn na mijn 4de pug zal het de laatste zijn .binnen paar een mercedes e220 voor de deur

printer-friendly view [Pagina: 3 van 3<  1, 2, 3 

Ook uw banner kan hier staan... Interesse? klik hier